GOT YOUR BACK

De rugtraining van Dana Paat geeft jou het juiste inzicht hoe je de rug het beste kunt trainen en welke oefeningen helpen bij rugpijn. 

Hoe voorkom je rugklachten? Een juiste opbouw bij rugtraining is essentieel. Alleen dan kun je verzekerd zijn van een pijnvrije rug en kun je prettig bewegen. Door te weten hoe rugklachten ontstaan en hoe je veilige oefeningen voor de rug kunt doen, kun je rugklachten langdurig de baas blijven. Rugklachten ontstaan wanneer het mechanisme van de wervelkolom niet meer goed functioneert. In de meeste gevallen is een slechte houding hier de oorzaak van. Goed nieuws, want een slechte houding kan door rugtraining verholpen worden!

Heb jij regelmatig rugklachten en wil jij weten hoe je dit het beste zelf kunt voorkomen en bestrijden? Geef je dan op voor Dana’s rugtraining. Dana Paat is dé rugtraining specialist die jouw krachtige houding naar boven brengt zodat jij op alle vlakken sterker bent.

 

BLOGS

Dokter… wat kan ik doen tegen rugpijn?

De klanten die bij mij terecht komen hebben vaak terugkerende of blijvende rugklachten. Bij 50 tot 90% van de volwassenen komen lage rugklachten een keer voor. Hiervan krijgt 80% last van terugkerende rugklachten. Wanneer ik voor het eerst met mijn klanten in gesprek...

GOT YOUR BACK rugtraining voor particulieren

Dana Paat pakt rugklachten succesvol aan. Haar methode is snel en effectief, praktisch en duurzaam. Met haar individuele begeleiding pikt ze samen met jou de draad naar pijnvrij bewegen en werken weer op.

In het 3-stappen rugtraining programma ga jij het fundament leggen voor
een pijnvrij leven. De Got Your Back rugtraining cursus kan jouw leven
veranderen. Leer op eenvoudige wijze hoe rugpijn ontstaat en wat je er
zelf aan kunt doen om rugklachten te voorkomen en te verhelpen.
Aan het einde van deze cursus weet je de rugtraining in te zetten voor
een prettig en pijnvrij leven.
 

Je begint met statische oefeningen in de pijnvrije richting, de
voorkeursrichting. Dan kun je nooit iets fout doen. Daarom is deze
methode 100% veilig.

Stap 1 rugtraining:

  • Rugpijn verminderen
  • Mechaniek van de wervelkolom verbeteren. Dit levert direct
    vermindering van rugklachten
  • Mobiliserende rug oefeningen

In de volgende stap gaan we jouw rug nog soepeler en
beweeglijker maken.

Stap 2 rugtraining:

  • Houding verbeteren
  • Longcapaciteit vergroten
  • Bindweefsel versoepelen
  • Duurvermogen van de dieper gelegen rugspieren opbouwen

In de laatste stap wordt je uitgedaagd met stabiliserende oefeningen.

Stap 3 rugtraining:

 

  •  Stabiliteit verbeteren
  • Belastbaarheid vergroten
  • Samenwerking Ademhaling, Duurvermogen en Stabiliteit
    optimaliseren

    *Bij specifieke, aantoonbare klachten deelname in overleg.

 6 lessen van 45 minuten, 2x per week

€390,-

Aanmelden Rugtraining

Een los consult is een goed begin als je niet goed weet hoe je aan je eigen herstel moet werken, vooral als je al veel behandelingen of therapieën achter de rug hebt. Een consult biedt jou voldoende handvaten om te begrijpen waarom je rugklachten hebt en welke veranderingen je zelf kunt aanbrengen om rugklachten te verminderen of te verhelpen. 
 
Veel cursisten ervaren Dana’s methode als een eye opener. Een consult biedt de gelegenheid om zelfstandig met oefeningen aan de slag te gaan die niet alleen direct resultaat opleveren, maar ook op lange termijn. 

Los consult 90 minuten

€165

GOT YOUR BACK rugtraining voor bedrijven

Got Your Back voor bedrijven biedt de volgende mogelijkheden:

– Workshop De Snelste Weg naar een Gezonde Houding
– Basiscursus rugtraining
– Online rugtraining

WORKSHOP DE SNELSTE WEG NAAR EEN GEZONDE HOUDING:
De deelnemer leert bewust te worden van de risico’s van langdurig zitten. Na deze interactieve workshop weten de deelnemers hoe ze op een eenvoudige manier hun goede houding kunnen verbeteren.

BASISCURSUS RUGTRAINING GOT YOUR BACK:
Terwijl rugpijn een epidemisch probleem wordt, is het een goed plan om werknemers op de werkvloer te helpen aan een een gezonde rug.

Gedurende 4 weken leren de deelnemers wekelijks het welzijn van hun rug te verbeteren met mobiliteitsoefeningen, ademhalingsoefeningen en spierversterkende oefeningen waardoor rugklachten voorkomen en in de meeste gevallen verholpen worden. Daarnaast krijgen de deelnemers tijdens de rugtraining  tips & tricks die ze op het werk en thuis kunnen gebruiken.

ONLINE RUGTRAINING MET EEN GEZONDE RUG AAN HET WERK:
Met de online rugtraining ‘Met Een Gezonde Rug aan het Werk’ kunnen medewerkers zelf aan de slag met oefeningen om de rug gezond te houden. Deze training is voornamelijk gericht op beeldschermwerkers, niettemin een aanrader voor iedereen die rugklachten de baas wilt blijven. Deze training is in samenwerking met Studytube tot stand gebracht. 

Dana Paat, de rugtrainingspecialist van Breda

Rugpijn is heel erg vervelend. Vooral als je daardoor geen energie meer overhoudt om andere dingen te doen naast werken en voor je huis, partner en/of gezin te zorgen.

 

Door rugklachten lukt het je niet meer om intensief te sporten, misschien ben je zelfs gestopt met dingen doen waar je gepassioneerd over bent.

 

Na de bevallingen van mijn twee zoons werden mijn rug- en bekkenklachten erger. Ik wist niet hoe ik ervan af moest komen. Alle therapieën en behandelingen die ik onderging, waren maar van korte duur. Het kostte mij acht jaar om te beseffen dat ik onnodig lang met rugpijn heb rondgelopen. Dat wil ik jullie besparen!

 

Ik ga jou helpen om het werken weer pijnvrij op te pakken, het zelfvertrouwen te krijgen om de sportclub weer te bezoeken, de motivatie te krijgen om de fiets te pakken in plaats van de auto, überhaupt weer tijd voor jezelf in te lassen en de kracht te vinden in het vermogen wat je WEL kan in plaats van wat je niet kan.

 

Ik gun jou zo graag om de dingen te doen waar je zin in hebt en waar je goed in bent, om de persoon te zijn die je wilt zijn, zodat je je gezin, vrienden en collega’s van steun kunt zijn.

 

IK BEN OP EEN MISSIE!
Mijn missie is om zoveel mogelijk mensen rugpijnvrij te krijgen, gewoon omdat het kan!
Met mijn expertise, humor en inlevingsvermogen weet ik jouw rug weer om te toveren in een sterke, soepele rug, zodat jij weer een prettig en pijnvrij leven kunt leiden.

Contact

Ik ontmoet graag nieuwe mensen. 
Wil je kennismaken, samenwerken of heb je vragen? Voel je vrij om me te mailen of persoonlijk te bellen. 
Je kunt me ook bereiken via de onderstaande sociale netwerken. 

Referenties

Ik hoor graag van je wat je ervaring is. Laat je referenties achter via mijn mailadres info@danapaat.nl