Individuele Rugtraining: voor Bedrijven

“Lichamelijke fitheid is de eerste vereiste voor geluk.”

Joseph Pilates

Heb je overdag last van een zeurende pijn in je onderrug? Breidt dit gevoel zich ’s avonds uit naar je schouders – waardoor je uitgeput op de bank moet gaan liggen? Wat zou het toch fijn zijn om eindelijk weer pijnvrij leuke dingen te kunnen doen! Rugtrainingsspecialist Dana Paat heeft goed nieuws. Dit gaat je lukken! Wij mensen zijn perfect in staat om problemen op te lossen. Met de juiste tools kun jij vandaag nog je rugpijn verlichten, en in de toekomst blijvend voorkomen.

Veel fysiotherapeuten bieden slechts een quick fix. Is de code van je rug eindelijk gekraakt? Nee, een week verder schiet het er wederom in. De harde waarheid luidt: zonder een verbeterde lichaamshouding zal je rugpijn terugkeren. Ga daarom samen met Dana in deze online rugtraining cursus terug naar de basis. Een goede constructie begint ook bij een stevig fundament. Rugklachten ontstaan wanneer de wervelkolom niet goed functioneert. Meestal is een slechte houding de oorzaak. En die kun jij zelf verbeteren! Met één oefening per dag maakt je rug een verbeterslag.

Maak jezelf dus niet langer wijs dat je met rugpijn moet leren leven. Focus op de oplossing. Dankzij Dana’s online rugtraining cursus leg je de basis voor jouw rugpijnvrij leven. Met eenvoudige oefeningen pak je het probleem stap voor stap aan. Je leert op heldere wijze hoe de rugpijn ontstaat, en wat je er zelf aan kunt doen om jouw rugklachten in de toekomst te voorkomen. Door bij het fundament te beginnen, en daarvandaan rustig op te bouwen, is Dana’s online rugtraining cursus 100 procent veilig om helemaal zelf te doen. Op jouw tempo, in jouw eigen tijd. Je zult merken dat de resultaten blijven werken!

Stap 1 rugtraining:

  • Rugpijn verminderen
  • Mechaniek van de wervelkolom verbeteren. Dit levert direct vermindering van je rugklachten op!
  • Mobiliserende rugoefeningen

In de volgende stap gaan we jouw rug nog soepeler en beweeglijker maken

Stap 2 rugtraining:

  • Houding verbeteren
  • Longcapaciteit vergroten
  • Bindweefsel versoepelen
  • Duurvermogen van de dieper gelegen rugspieren rustig opbouwen

In de laatste stap wordt je uitgedaagd met enkele versterkende oefeningen

Stap 3 rugtraining:

  • Stabiliteit verbeteren
  • Belastbaarheid vergroten
  • Ademhaling, Duurvermogen en
  • Stabiliteit optimaliseren

Inclusief:

  • 1 intakesessie van 30 minuten
  • 6x personal training van 45 minuten (in overleg 1 of 2x per week)
  • Basis Oefenboekje Prettiger & Pijnvrij Bewegen
  • Online training
  • Gratis oefenmat

 

Heb je last van specifieke, aantoonbare klachten zoals hernia, artrose, stenose, scoliose, etc. dan geldt deelname in
overleg.